VAGTTELEFONEN:
Vagttelefonen må i hverdage kun benyttes efter kl. 15.30. I weekender/helligdage må vagttelefonen benyttes hele døgnet. Vagttelefonen må kun benyttes i absolut akut nødstilfælde.
Nødstilfælde defineres som:
- Sprængte vandrør/vandskader – Dan Rasmussen VVS Tlf.: 36 72 30 00
- Indbrud (kun bolig) – Arne Pedersen Tømrer Tlf.: 20 29 45 92
(Skal være anmeldt til politiet som indbrudsskade og journal-nummer skal oplyses til Ejendomskontoret) - Politi – Vestegnens Politi Tlf.: 43 86 14 48
- Knuste ruder (begge lag) – Glarmester A.N. Glas Tlf.: 46 59 05 60
- TV-Internet-telefon
udfald – Dansk kabel tv Tlf.: 69 12 12 12
Defekt 3-benet telefonstik: YouSee Tlf.: 70 70 40 40 - Totalt tilstoppede afløb – Abak kloakservice Tlf.: 70 26 64 66
- Strømsvigt: Manglende elektricitet i hele lejligheden – Wounlunds EL-service Tlf.: 20 29 00 40
- Låsesmed
Eegen hoveddør – Tåstrup Låseservice tlf.: 31 35 26 30
Opgangsdør adgangskontrol – Dansk kabel-tv tlf.: 69 12 12 50 - Manglende varme og/eller varmt vand
Kontakt Driftscenter, DFB – inden for normal arbejdstid tlf.: 43 99 83 52
Uden for Driftscenterets Åbningstid – Neogrid direkte tlf.: 70 20 03 60
Vigtigt:
Har du bestilt håndværkere i nødstilfælde:
- skal du kontakte ejendomskontoret førstkommende hverdag og anmelde det, ellers står det for egen regning
- ligesom det står for egen regning såfremt du bestiller håndværkere ud over det som er nævnt på listen ovenover.
Printervenlig udgave, klik her: VAGTTELEFON